Fortnite je tokom 2019. godine ostvario zaradu od 1,8 milijardi dolara, što predstavlja više nego što je ijedna druga igra ikada ostvarila tokom jedne godine.
Iako je Fortnite tehnički besplatan (free-to-play) naslov, Epic Games nudi Battle Pass, koji košta 10 dolara, a tu je Item Shop, koji se mijenja na dnevnoj bazi i u kojem možete kupiti mnoge stvari. Ovo uključuje odjeću, skinove za puške, plesove koji se mogu primijeniti na likove, reakcije i drugi "kozmetički" sadržaj, a sve kako bi obezbijedio da se 125 miliona aktivnih igrača redovno vraća u igru.
U kombinaciji sa jakim marketingom i promocijom, koji se mogu porediti i sa najvećim filmskim blokbasterima, ne predstavlja iznenađenje što je Fortnite postao svojevrstan kulturološki fenomen.
Ukupno gledano, gejming industrija je tokom 2019. godine ostvarila odlične rezultate. Nielsen istraživanje ističe da je industrija ostvarila ukupnu zaradu od 120 milijardi dolara od prodaje, što predstavlja povećanje od četiri procenta u odnosu na 2018. Veliki dio te zarade je ostvaren zahvaljujući mobilnim igrama (64,4 milijarde), nakon čega slijedi PC (29,4 milijarde) i konzole (15,4 milijardi). Ostatak čine VR i AR igre i video sadržaj sa gejming tematikom.