Žanr: akcioni sandbox
Izdavač: Illusion Softworks
Broj igrača: 1
Godina izlaska: 2002.
Platforme: PC, PlayStation 2, Xbox
Priča Mafije počinje u sudnici, u kojoj mafijaš Tomi Anđelo svjedoči protiv Dona Salijerija, svog bivšeg bosa i njegove ekipe, da bi se radnja vrlo brzo preselila u flešbek formu. Doba je prohibicije i ekonomske krize, a mladi taksista Tomi sticajem nesrećnih okolnosti postaje nevoljni "getaway driver" za Salijerijeve gangstere. Tako Tomi biva uvučen u svijet kriminala. Kako je od najveće nade mafijaške porodice Salijeri došao do ključnog svjedoka za njeno uništenje, saznaćete tokom dvadesetak sati kvalitetne singleplayer kampanje, koja je prepuna pucnjave, brze vožnje, bježanja od policije i eliminacije nezgodnih svjedoka.
Za svoje vrijeme, Mafija je bila pravo malo tehničko čudo. Dvanaest kvadratnih kilometara detaljne urbane sredine bilo je urađeno na apsolutno uvjerljiv način, prepuno sitnih detalja, saobraćaja, prolaznika i svega drugog što karakteriše veliki grad. Sve ovo važi za PC verziju, jer su portovi igre za PlayStation 2 i Xbox loše urađeni.
Izdavač: Illusion Softworks
Broj igrača: 1
Godina izlaska: 2002.
Platforme: PC, PlayStation 2, Xbox
Ako vam se igrao kvalitetan akcioni sandbox, davne 2002. godine niste imali mnogo izbora: Grand Theft Auto III ili Mafia, sve ostalo je bilo jadno. I dok je GTA III napravljen u skladu sa skromnim dometima Play Stationa 2, autori Mafije igru su projektovali za PC platformu. Mafia je bila ljepša i pametnija sandbox igra, koja je imala bolju priču od GTA III.
Priča Mafije počinje u sudnici, u kojoj mafijaš Tomi Anđelo svjedoči protiv Dona Salijerija, svog bivšeg bosa i njegove ekipe, da bi se radnja vrlo brzo preselila u flešbek formu. Doba je prohibicije i ekonomske krize, a mladi taksista Tomi sticajem nesrećnih okolnosti postaje nevoljni "getaway driver" za Salijerijeve gangstere. Tako Tomi biva uvučen u svijet kriminala. Kako je od najveće nade mafijaške porodice Salijeri došao do ključnog svjedoka za njeno uništenje, saznaćete tokom dvadesetak sati kvalitetne singleplayer kampanje, koja je prepuna pucnjave, brze vožnje, bježanja od policije i eliminacije nezgodnih svjedoka.
Za svoje vrijeme, Mafija je bila pravo malo tehničko čudo. Dvanaest kvadratnih kilometara detaljne urbane sredine bilo je urađeno na apsolutno uvjerljiv način, prepuno sitnih detalja, saobraćaja, prolaznika i svega drugog što karakteriše veliki grad. Sve ovo važi za PC verziju, jer su portovi igre za PlayStation 2 i Xbox loše urađeni.
Najbolja stvar vezena za igru bio je njen kraj. Tomi je već dugo vremena u programu zaštićenih svjedoka i kao anonimni srednjovječni čovjek šiša travu ispred svoje kuće; u jednom trenutku neko ga pozove pravim imenom, on se okrene i padne pokošen rafalom likova koje ćemo sljedeći put vidjeti u Mafiji 2.